رستوران های خوب آنتالیا
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران فاین داینینگ یک رستوران با سبک بسیار خاص است که در سال 2009 افتتاح شده است. شعار این رستوران نزدیک شدن به قلب ها از طریق غذا است و کلیه پرسنل آن مخصوصا سرآشپزها سعی خود را در تحقق این شعار می کنند. در این رستوران غذاهای بین المللی با مواد تازه و کیفیت بسیار عالی سرو می شوند. فضای رستوران بسیار زیبا است و کمتر کسی پیدا می شود که با آن ارتباط برقرار نکند. در اصل این رستوران در یک خانه تاریخی 300 ساله قرار گرفته است که تماما با مجسمه های بسیار زیبا تزئین شده است. با نشستن در باغ رستوران می توانید همزمان با صرف غذا از شنیدن صدای پیانو نیز لذت ببرید. 

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

منو رستوران: منو این رستوران با استارتر که شامل انواع سالاد و مکمل های غذایی است شروع می شود. در منوی اصلی انواع پاستاهای خوش طعم ، ماهی و غذاهای دریایی، سوشی و انواع کباب و استیک یافت می شود. هم چنین در بخش دسر منو پند نوع نوشیدنی و دسر سنتی ترکی وجود دارد. 

پیشنهاد ما: با توجه به فضای بسیار زیبای رستوران و قیمت مناسب غذاها که عمدتا از 40 تا 80 لیر هستند ، سراسر فاین داینینگ می توان تجربه بسیار خوبی برای چشیدن طعم های تازه برای شما گردشگران تور آنتالیا باشد.

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

ساعت کاری رستوران : 12 ظهر تا 23 شب هر روز

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در خیابان هجدهم کاله ایچی قرار گرفته است. رستوران در نزدیکی برج ساعت قرار گرفته است پس می توانید پس از بازدید از برج به آن بروید. هم چنین با صرف هزینه 2 لیر می توانید اتوبوس سوار شوید و از منطقه لارا آنتالیا به رستوران سراسر فاین داینینگ بروید.

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا


رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران آسمانی یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و توانسته طرفداران بسیاری از گردشگران تور آنتالیا مرداد 98 را به خود جذب کند. این رستوران انواع غذا های مدیترانه ای, بین المللی و ... را به بهترین صورت ممکن اما با قیمتی نسبتا بالا ارائه می دهد که در برابر قیمتی که دریافت می کند کیفیت بی نظیری ارائه می دهد. رستوران آسمانی در آنتالیا, لارا, مراد پاشا آماده پذیرایی می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران آسمانی آنتالیا


رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی یکی از رستوران مدرن, شیک, معروف و بسیار محبوب در آنتالیا می باشد که توانسته طرفداراین زیادی چه داخل و چه خارج از آنتالیا را جذب خود کند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی, سوشی های مختلف و ... سرو می کند و طرفدارای زسادی از گردشگران تور آنتالیا را داراست. رستوران دارای امکاناتی مانند: صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان, صندلی کودک, اینترنت, پذیرش سفارش و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران مدرن سپری کنید.

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا


رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا با اجرای موسیقی زنده در شب و سرو غذاهایی مانند کوفته, مخلوط کبابی و غذا های گیاهی در باغ آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. رستوران حسن آقا از رستوران های ایرانی آنتالیاست که معروف ترین و خوش طعم ترین غذایش پیاز است که با لوبیای پخته شده, سیر, گردو, روغن زیتون و پیاز تهیه می شود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به رستوران حسن آقا بروید و غذاهایش را امتحان کنید بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های خوب آنتالیا،بهترین رستوران های آنتالیا،معروف ترین رستوران های آنتالیا،رستوران های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: